Nyklippt

| Postat i: Elsas vardag
8
Idag har jag varit hos frissan och klippt håret. Jag kom dit utan att ha bestämt hur jag skulle klippa mig. Jag frågade frisör Lotta vad hon tyckte, och vi enades om att klippa bort ganska mycket hår. Även fast jag är nöjd med resultatet och tycker att det var bra att jag vågade klippa ganska kort känns det lite hjärtskärande att klippa bort så mycket av mitt eget hår. 


Toppen jag har på mig är också ny. Gillar mönstret, färgerna och u-ringningen i ryggen. Somrigt!
Hittills till Nyklippt


Elin

Jättefint blev det!! vart komemr toppen ifrån? supersnygg!

Anonym

åmawgaad, beatiful! blev jättebra!

korneltlia förra kommentaren

Pappan

Fint :)

Fin tjej, fina kläder, men...

Hur har du fått tag på en så grym fotograf??? Ser proffsigt ut.

Hilda

HURRA för att du vågade!!! Fantastiskt fint m lite uppklippt o ut växer det ju alltid igen. Är dödens less på långhåriga som aldrig törs testa nåt! Som att håret är heligt o inte får klippas utan bara ska borstas o bli tunnare o tunnare. Nog för att ditt hår skulle förbli tjockt o glansigt i ytterligare 35 år, men det är KUL med variation :-)

Anonym

blev as fint!!!

det är alltid bra med förändring (:

Agge

ö-Ö-Ö-ÖMÄÄÄÄJZING! instämmer med föregående talare också!


URL: http://agneshassler.se
Sigrid

det blev jättefint! Btw du hade verkligen passat i kort page!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: