Nobody's perfect

| Postat i: Videobloggar
6
För att vara helt ärlig ska jag berätta att min första tanke när jag sett resultatet av videobloggen var "det är för dåligt/pinsamt att lägga ut. Skit i att du skrev på bloggen att den ska ut oavsett. Gör en ny eller nåt." Sedan bestämde jag mig för att; "nä, nu lägger du ut det här ändå. Skit i att du gör bort dig och suger på att prata till en kamera. Just do it." Ni får skratta hur mycket ni vill åt mitt mummel. Here it is: 

KOLLA I HD (det gör du genom att trycka på den lilla "muttern" nere till höger i videorutan och välja 720p HD)
Hittills till Nobody's perfect


kornelia

Den blev bra!

Modigt (tycker jag iaf) att du la ut den. Har själv lite "Fobi" haha för att höra min röst. NIce med videoblogg!

Anonym

Döör vad söt du är, älskar dialekten eftersom jag själv är från göteborg :D



Mycket roligt med videoinlägg, den blev ju jättebra :D

Hilda

Anonym

Snyggt! Tant Hilda är helimponerad!! Du lär få tusen uppslag på vloggar o bloggar på släktresan:)

Har ÄNTLIGEN packat klart. Gjorde det enkelt till slut o tog med allt (enorm väska...)

Agnesta

ååh vad modig du är! Älskar att du ser så sjukt avslappnad ut och ba tjena tjena och gör videobloggar bara sådär. Du rockar ju!



Och fett fina kommentarer ovan, särskilt den från Gbg-tjejen - kul med sånna kommentarer :D!


URL: http://agneshassler.se
fotograbben.blogg.se

Modigt gjort, det blev ju bra Elsa! :)


URL: http://fotograbben.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: