Hugo, gästbloggar!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej, jag är Hugo, Elsas lillebror. Jag tänkte gästblogga på Elsas blogg. Snart kommer min kompis Martin hit, vi ska åka till min familjs stuga och leka m.m. Min Pappa Arne är på sitt jobb! Han har även bilen där så vi måste vänta tills han ska komma hem innan Martin kan komma (vi ska åka och hämta Martin, därför behöver vi bilen). Men vi hinner vara hemma en stund innan vi åker till stugan. Vi ska fika i stugan, därför har mamma gjort en
kaka som heter Hallonrutor med kardemumma och vit choklad! Jag tänkte att vi kanske kunde skjuta med ett
luftgevär, kanske åka fyrhjulingen. Vi ska åka dit med våran motorbåt. Det blir en ganska kall resa dit, bara 10°.
Hittills till Hugo, gästbloggar!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: