Omtumlad

| Postat i: Elsas vardag
2
Känner mig både glad, less, irriterad, arg, bekymrad, förväntansfull och oroad. Säkert många känslor som jag glömt at skriva också. Det är mycket som snurrar i huvudet, både negativa och positiva... 

För övrigt har jag spenderat denna dag ute i stugan med far och byggarbetare. Efter att vi varit i Sunderbyn var det frukost och vila för att sedan fara iväg. Kom hem för någon timme sedan, nu har jag ätit middag och sitter ute på balkongen i kvällssolen. Varmt! Bifogar lite bilder från dagen i stugan.

 
Idag tog jag årets första dopp i poolen! En aning kallt i början.. 



Jag hade en till bild som jag tänkt ladda upp men blogg.se verkar inte vilja ladda upp någon fler blid. Irriterande! 
Hittills till Omtumlad


kornelia

skitsnygg bikini! och tjej såklart ;)

Svar: Tackar!
Elsa Hassler

Rebecca

Vad fin du är!
Grym blogg också!


URL: http://rebeccas.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: