Liten tävling

| Postat i: Elsas vardag
3
Nu kör jag igång en liten tävling här på bloggen. Första personen som listar ut vad det är jag fotat (se första bild nedan) vinner en ask Marabou Noblesse.
 
För att delta; Skriv en kommentar i valritt inlägg på min blogg där du skriver namn, någon form av kontakt uppgift (mail, blogg, mobilnummer) och såklart din gissning på vad det är för något. Om jag inte fått det rätta svaret innan 28/7 2012 avslutas tävlingen. '

Lycka till!


Vinsten 


Hittills till Liten tävling


Hanna

En ljusstake elr en vas uppifrån... kanske :D

Ida Sofia

Det är en ihoprullad orange pappersremsa i en glasburk. Bilden är tagen uppifrån!


URL: http://izasofia.blogg.se
Kornelia

Flaskpost ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: