Klubbviken

| Postat i: Elsas vardag
3
Min första dag på jobbet var intressant, spontan, rolig och även olyckig. Det sistnämda eftersom jag råkade få en knuff av en annan arbetare vilket ledde till att min hand hamnade på den stora spishällen (en stor platta som hela den är väldigt varm) i köket. Från början gick det bra och gjorde inte speciellt ont, men mot slutet av arbetsdagen började det göra ondare och ondare. När jag var hemma gjorde det så sjukt ont, det kändes som att min hand brann. Efter att ha tagit Ipren, kylt och kylt med is lyckades jag till slut sova lite med handen liggande i en stor hink med kallt vatten. En av mina sämre nätter på länge var det.

Idag är det betydigt bättre men har för tillfället ett funktionshinder i högra handen, blåsan som började nere vi handleden imorse blir bara större och större.
 
Bild från imorse


Bild från ikväll

 
Hittills till Klubbviken


kornelia

aahh seriöst!!

Hilda

Jobbar du på Klubbviken? Anmäl till försäkringsbolaget!

Svar: Jo, jag har börjat jobba där. Ska nog anmäla till försäkringsbolaget när jag får tid/orkar ;)
Elsa Hassler

clara

usch vad ont! men trots det var du superduktig hela kvällen, bra jobbat! :)

Svar: Tack, det var bra att ha dig där som erfaren som vet var saker ska vara osv. ;)
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: