Full rulle

| Postat i: Elsas vardag
1
Nu är Storheden och lunchen avklarad. Det blev en av våra sommarfavoriter, grillad asiatisk kyckling/quorn med limesås och en bulgur/soltorkadetomater/halloumisallad. Så gott!

Snart sticker vi alla till lillkusinen Harry som har kalas. Jag kommer att sticka därifrån ganska tidigt eftersom jag och Kornelia ska jobba som servitriser/fixare på en 40-årsöverraskningsfest på Mjölkudden. Denna dag är alltså fullsmäckad med saker att göra, vi hörs senare! 

En söt igelkott som promenerade runt på vår trädgård här om dagen. 

Hittills till Full rulle


Hilda

Söt kotte! Hörde du att vi hade två leksugna ekorrar på gården i morse?! Hängde m killarna i studsmattan (eg under o invid studsmattan). Vi bjöd på mandlar. En åt sittandes i Leos hand!

Svar: vaaa?! Sjukt COOLT! Vad avis jag blir! Jag vill också hålla i en ekorre ;) !
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: