Flaskpost

| Postat i: Elsas vardag
1
Bildtävlingen avslutades för några dagar sedan och då nämde jag att rätt svar på frågan var flaskpost. När vår nya altan i stugan nästan var färdigbyggd kunde lillen Hugo krypa in mellan några plankor som inte var på plats. Jag och Hugo skrev ett fint brev som vi sedan satte i en flaska som Hugo tog med in under altanen där han lämnade det. Sedan byggdes altanen klart och nu är vår flaskpost instängd där inne med vår förhoppning att någon kommer att hitta vårt brev i framtiden om altanen rivs eller nåt. Ganska häftigt?!





Som ni kan se är det dessutom en stor filt på marken under altanen (hindrar gräs att växa upp mellan plankorna). Man skulle i princip kunna sova där, mysigt!
Hittills till Flaskpost


Ida Sofia

Har du samma nummer som förut? Eller ska jag skicka adressen via mejl istället för sms? Vill inte skriva så personlig info på nätet nämligen. :-)

Svar: Smart tänkt! Du kan skicka till min mobil, har samma nummer :)
Elsa Hassler


URL: http://izasofia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: