Fest hos Mange

| Postat i: Elsas vardag
2
 
Torsdagkväll var det dags för sommarfesten som mina kusiners farsas företag har varje år. Troligen rekord i folk i år, 140st som anmält på facebook att de kommer. Grillning, mingel, bad, strandfotboll, snack, studsmatta var sådant som folk sysselsatte sig med. Sommarkänslan var på topp, det var en riktigt fin och solig kväll och trevligt var det att prata med  folk man känner lite halvt (och vissa man känner bra)

Denna söta lilla flicka vid namn Astrid blev bundis med storasyrran, haha. 




Gilla fina förpackningar, mycket roligare än vanliga originals! (syftar inte på enbart drycken utan i största allmänhet)


Den traditionella godisvagnen, med stora lådor (såna som man tar ur i matbutiker) fanns många olika smaker och jag hade turen att mina favoritlakritsgodisar fanns. Me like! 


@Gültzaudden. Efter att en stor båt kört förbi kom stora vågor in till stranden och vi som stog på bryggan blev blöta upp till knäna


Observera världens minsta chiuaua där nere, som jag döpte till den tjocka chorizon. Lite hemskt men också ganska roligt.




Nattbad för lillebrorsan med kusin och kompisar. SÅ VACKER IDYLL! 




Hittills till Fest hos Mange


Hilda

Hekt ljuvliga bilder. Tack!!

Magdalena

Känns konstigt att inte vara där. Tror att vi varit med alla år hittills. Coolt med ljudfilen längst upp!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: