Eritreansk släktmiddag

| Postat i: Elsas vardag, Foto
1
Här kommer lite bilder från den eritreanska släktmiddagen vi hade på Gültza får någon kväll sedan. 






När det var kaffe/tedags försökte jag att lära mig gilla te.
Det vore bra att gilla någon varm dryck. Gillar varken kaffe, te eller varm choklad. Dessutom låter det så mysigt när med teaparty och att allmänt sitta och babbla och dricka te. Det gick sådär, med lite mjölk i fick jag ner några skedar, men måste erkänna att jag inte lärt mig tycka om det ännu. 

Vi hörde ett högt dunkade musikljud nerifrån stranden och bestämde oss för att gå och kolla. Det var rock/countrymusik. Tyvärr var det ganska tomt med folk, men en upplevelse var det ändå. 
Hittills till Eritreansk släktmiddag


agge

Alltså gud vad fina dina senaste inlägg har varit! På alla möjliga sätt och vis. Du känns piggare, gladare, allt känns härligt Elsigt. Fotona är jättefina och du skriver bra också! Du göra storsyster lycklig kvinna! (Btw ser jag fett nazi ut på sista bilden i detta inlägg, och p.s. så dog jag lite av hur vacker du var på webcambilderna)

det där sista lät lite peddolennart!


URL: http://agneshassler.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: