Vinterland

| Postat i: Tankar och Åsikter
2
Nästan -30°C idag här i Luleå. Årets kallaste dag hitills. Klär på mig efter mammas råd och struntar faktiskt fullständigt i att jag ser ut som en liten mupp dränkt i stora tjocka kläder. Känns grymt skönt att inte behöva bry sig om vad andra tycker och tänker om hur jag ser ut. Tycker att alla borde tänka så! Det var skönt att kunna gå ut utan att bokstavligt talat frysa ihjäl. Tänk på det alla ni som går i jeans och converse en dag som denna. Vem visar ni upp er för?
Hittills till Vinterland


Nadia

Asså jag håller såååå med dig här Elsa!

Bättre varm och lite småful än en kall isbit!

Tack för att du vågar påpeka detta, du är ju så cool!

Täckbyxor for the win! :)

Isabelle

Riktigt cool och stark blogg du har!man blir ju så glad när man läser den!<3 kollade på en video med ditt rum på youtube riktigt fint!


URL: http://bellisbeltan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: