Order from Fokiwa

| Postat i: Kläder & Mode
6
Jag har länge tänkt beställa kläder från Fokis egna företag Fokiwa. Jag älskar kläderna hon säljer,
de är söta, och ser inte ut som allt annat man hittar på H&M, Gina, Lindex, you name it. Det känns bra att ha beställt kläder därifrån istället för att köpa på diverse klädkedjor. Jag är verkligen sjukt less på att alla går omkring i likadana modekläder. Visa er personlighet med färg och mönster!

Jag beställde två tröjor, en med mer färg och en lite mer neutral. En färgglad tröja jag egentligen tänk beställa var . Såhär såg paketet ut som var skickat från andra sidan jordklotet (Thailand):
Denna tröja har jag på mig idag:
Hittills till Order from Fokiwa


emelie :)

jättesöt tröja på en jättesöt tjej:)<3


URL: http://madebyemme.blogg.se/
kornelia

men va fin!! :) håller med emelie :D

alva

håller helt klart med båda kommentarerna ovan!

kornelia

men va fin!! :D Hålle också med emelie :)

kornelia

oj nu blev det väldigt konstig med mina kommentarer, men budskapet framgick iallafall :)

vendela

Gud vad fin tröja! :D

Svar: Tack så mycket! Den har tyvärr blivit väldigt nopprig nu ;(
Elsa Hassler


URL: http://www.nattstad.se/veendela



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: