Lövskär ---> Stugan

| Postat i: Elsas vardag
1
I förmiddags tog jag och mamma bilen ut till Lövskär, en båthamn här i Luleå. Isen var tömd på folk, vi fick den för oss själva! Vi hade en mysig, solig stund ute på isen och tog oss nästan fram hela vägen till vår stuga. Förhoppningsvis kommer vi att ta oss hela vägen fram någon gång nu under lovet och då ha med lunchmat. Hä r kommer en bunt bilder från dagens utflykt:
Fabrikerna man ser här ser ut som något taget ur en film. Miljökatastrofer eller liknande...
Jag köpte öronmuffar på stan här om dagen. Jag kan erkänna att jag inte är speciellt läcker i dem, men de är sköna, och väldigt praktiska när man har hästsvans!
Hittills till Lövskär ---> Stugan


kornelia

Mysigt det ser ut! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: