Ännu ett svar på en fin kommentar

| Postat i: Tankar och Åsikter
2
Fråga 1: Tycker du att det är svårt att äta tillräckligt mycket?
Jag har inte något problem med att äta mig mätt, och äta normala portioner. Problemet är det att jag måste ha sådan kontroll på just vad jag äter. Det är som att någonting inom mig säger att jag bara får äta "nyttig" mat.
Fråga 2: Har din vikt påverkats?
Ja, jag är för tillfället underviktig och har inte växt något senaste året. Min längd, och viktkurva ligger lägre ner en vad den borde. Detta gör mig väldigt ledsen, trots det är det extremt svårt att äta.
Fråga 3: Har du varit så smal så att det verkligen syns?
Jag tycker själv att det är en ganska svår fråga att svara på. Man blir ganska blind när det gäller synen över sin egen kropp. Men jag skulle nog säga att jag inte varit superdupersmal. Men ganska benig och spinkig har jag varit, däremot är det lite bättre nu, men inte nog bra.

I övrigt vill jag säga att det är bra att du vågar fråga och kommentera om dessa saker. Särskilt när du själv verkar ha lite problem med detta. Det glädjer mig verkligen att du ser mig som en "stark" person. Jag önskar bara att du kunde skriva vem du är. Det skulle vara intressant att veta. Du kan ju maila mig om du inte vill skriva ut det som en kommentar i bloggen. Jag har verkligen all förståelse för alla frågor!
Mailadress: [email protected]
Hittills till Ännu ett svar på en fin kommentar


Anonym

Jag tycker att du är en väldigt stark och modig tjej. Det är bra att du har sagt själv att du har anorexia och att du försöker bli bättre. När jag åkte upp förra året såg du väldigt, förlåt för formuleringen!!, benig och smal ut. Det gjorde mig ledsen för du har alltid varit väldigt vacker, söt och snäll. Jag ville hjälpa dig, men jag visste inte hur och jag fick höra att du blev ledsen om man påpekade något, vilket jag självklart inte ville. Att veta att du är på bättringsvägen gör mig riktigt glad! Fortsätt så och så ses vi nästa vecka!

Kram! :-) 


URL: http://izasofia.blogg.se/
Anonym

:D skickar iväg ett mail till dig inom kort :)

ha det bäst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: