Världens bästa fredag

| Postat i: Elsas vardag, Tankar och Åsikter
1
Denna dag har varit grym. Visserligen är fredagar en bra dag men denna var något utöve rdet vannliga. Var på bättre humör än på riktigt länge i eftermiddags, en riktigt positiv våg kom över mig, så sjukt härligt!
 
Detta var min sista dagen som jag praoar på inpuls. Det var ovanligt lite städjobb och mer roligheter. Innan lunch var jag på bodypump och av en slump var faster Hilda också där. Vi spontanlunchade på Waldorf där det var god buffé men det bästa var umgänget, mycket najs snack. Sedan tillbaka på praoen fick jag a helg direkt och dessutom gav de mig en goodiebag med massa nödvändiga grejer nu när jag kommit ogång med träningen, dessutom saker jag behöver. Exempelvis mobilarmhållare, buff, mössa och vattenflaska. Det var fler saker som gjorde mig på bra humör men dessa var några riktigt härliga saker. Älskar för övrigt inpuls, personalen är så snäll, rolig och det är verkligen rörelseglädje, tycker att sensia är lite väl kroppsfixering. Typ när instruktörerna säger "kom igen, sommaren 2013". Shut up!
 
Försökte ladda in bilder till pappas jobbdator men fick inte till det, ni får nöja mig med detta så länge!
Hittills till Världens bästa fredag


Aunt Hilda

Tack för att du förgyllde min em (oxå!!). Jag blev på så oändligt mycket bättre humör efter träning och lunchdate m Dig finElsa :-)

Svar: Vad roligt, win-win situation. Jag hade också ett otroligt gott humör efteråt!
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: