Översikt av 2012

| Postat i: Elsas vardag, Tankar och Åsikter
5
Vad tycker in om att göra en översikt över detta år här på bloggen? Ett inlägg för varje månad där jag visar lite om vad som hänt under årets gång. För min egen skull skulle det vara ganska roligt, ett sätt att minnas allt som har hänt. Däremot är det ganska tidskrävande, men det kan det nog vara värt. Vad tycker ni? Låter det intressant?
 
Tacksam för era åsikter! 
Hittills till Översikt av 2012


Anonym

Jag tycker att du ska göra det, jag skulle då ta mig tid att kolla!

Anonym

Oj gud, på bilden ser du ut som Kristen Stewart :0
Men jag tycker att du ska göra en Översikt med både bilder och lite text :D

Svar: Har fått höra det av andra också, smickrande ;) Ska ta och göra ett sånt inlägg. Blir skoj ^^
Elsa Hassler

elin

Gör det!:D

Svar: Yes ;)
Elsa Hassler


URL: http://eliiinengman.blogg.se
Magdalena Önell Hassler

Just do it!

Svar: (like)
Elsa Hassler

kornelia

det tycker jag du ska :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: