MARS

| Postat i: Elsas vardag
1
Vi var ute på isen flera gånger, skridskor/gående. Ibland medhavd lunch också.




Bowling med Kotten, tråkigt att denna bowlinghall inte finns kvar längre. 


En glasnudelsoppa som såg mycket godare ut än vad den var.


Köpte mig låtsatsglasögon som jag i princip aldrig använt. 






Philip hade födelsedagsfest med pizza och film. 




Var ute och fotade den vackra vintern. 


Mor fyllde år. 


Vi återvände till Stockholm för fortsättning av MFT. Ett besök på Orkidé gjordes igen. 




Farmor fyllde 70 år vilket firades med öppet hus (och stor släktresa senare).

Norrsken


Haren kom på kvällarna och åt av fågelmaten, blev en rutin efter ett tag. Saknar!


Kusiner från Lund kom på besök.


Jag vann ett stort Maraboupåskägg via en facebooktävling.


Vi var på söta Heddas dop.
Hittills till MARS


Agnes

Fotöljbilden jag tror jag dör




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: