Kusinvitamin

| Postat i: Elsas vardag
1
Idag har varit en minst sagt fullspäckad dag från morgon till kväll. "Tidigt" började jag med besök i Gymnasiebyn, det var öppet hus idag och jag var lite överallt och kollade runt. Har lyckats få fram tre val nu. Sedan snabbt hem för lunch och därefter till jobbet. När arbetsdagen var slut stack jag direkt till farmor där storsläkten var samlad för släktmiddag. Kusinerna från Lund + familj är uppe i norr! Träffade lilla Birgit som nu är ca 3 månader. Tror aldrig jag har sett en så söt bebis. Hennes ögon är helt bedårande! 
Hittills till Kusinvitamin


kornelia

birgit heter hon väl, inte astrid? ;D supercuteee

Svar: Ja, haha. Har sagt Astrid till hon massa gånger de senaste dagarna, fattar inte varför. Det kommer som reflex bara.
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: