Klappar

| Postat i: Elsas vardag
1
Jag måste ha varit väldigt snäll i år, för tomten hade lämnat många julklappar till mig. Riktigt fina sådana som gjorde mig glaaaad. 


1. Buff
2. Norrbottensringen (så fin!) 
3.LUSH läppstift - icke djurtestad ♥ !
4. Bok - Hundar, hus och hjärtats längtan
5. En supersöt ram med systerfoto inuti 
6. Träningstopp
7. Buddhahuvud till rummet av lillebror, gullepojken
8. Termos i en snygg lila färg
9. Fantasy Britney Spears, lotion, shower gel och parfym. Kan man annat än älska doften? 
10. Fint doftljus från Berlin
11. Clinique rött läppstift
12. Presentkort på en upplevelse - vilket var sjukt bra (berättar mer om detta och allt vad det innebar senare.
13. Moroccanoil treatment
14. Moroccanoil hairspray 


Får nästan lite dålgt samvete för att det känns som att jag inte köpt lika bra presenter till mina närstående. Ska försöka släppa det och njuta av det goda istället, tänka positivt. Tack igen till alla och hoppas att ni är nöjda med julen och ser fram emot 2013! 
Hittills till Klappar


marit

kör på en årsstatistik ;) låter skitbra <3

Svar: Jepp, har kommit halvvägs nu ;) !
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: