Jobb jobb och mer jobb

| Postat i: Elsas vardag
3
Har i princip varit på prao/skolan/jobbet hela dagen. Kom hem för ungefär en timma sedan. Nu tänker jag börja dra mig mot sängen, har haft sovmorgon hela veckan till klockan 9, skönt men har tyvärr gått och lagt mig för sent varje kväll och då får man inte den sköna utvilade känslan när man vaknar. Ajabajja!
Hittills till Jobb jobb och mer jobb


Anonym

Hörde av Pernilla att du imponerar! Kul - jag är stolt, som alltid! Vilken läcker bild idag. Ovanlig men lika strålande som vanligt :-)

Svar: Så roligt att höra! Tack, och vad roligt det var att ses idag :)
Elsa Hassler

Anonym

Says Aunt Hilda

emelie

Fiin bild Elsa!<3:)

Svar: åh, tack sötis!
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: