It's the most beautiful time of the year

| Postat i: Elsas vardag
0
Årets julafton har spenderats i Luletown med familj, kussar och släkt enligt tradition. Julstämningen var på topp och det var julbord, Kalle Anka, julmusik från radion och allt som hör till (förutom att ingen tomte kom i år, vi har nog vuxit ifrån det!). Ni som läser syrrans blogg kommer förmodligen att känna igen många av bilderna. Den lilla tjuven har nämligen mitt i natten snott mitt minneskort till kameran för att lägga upp mina bilder på hennes blogg. Nåväl, enjoy! 

Hej tomtegubbar slår i glasen...       Obs, vi drack såklart inte snaps, poserade med dem gjorde vi däremot. 


Killarna körde krig som de brukar göra varje gång vi träffas, reflekterade än en gång över hur alla pojkar tycker det är riktigt roligt att leka med gevären och brottas medan tjejerna sitter och umgås vid bordet (men det kanske har med åldern att göra också.) 


Massor av mat på julbord(en). Det fanns flera bord med mat.




Farmor och farfar gav alla familjer en riktigt fin gåva. Var sin cykel till någon på andra sidan jordklotet som jobbar med välgörenhet och kan använda den som ambulans vid akuta situationer, exempelvis förlossning. Detta via Rädda Barnen, så fint! 


Vi promenerade hem i vinterkylan och åt ännu en god julmåltid.


Några busiga syskon snodde min kamera.


Jag var tomtenisse och delade ut massor av julklappar!





*
Här har ni klänningen på bild som någon anonym läsare frågade efter. 

Jag var faktiskt ovanligt mycket bakom kameran igår, agerade fotograf istället. Därav var jag inte med på så många bilder för er som undrar. Fler bilder kommer men nu väntar sängen, godnatt! 
Hittills till It's the most beautiful time of the year





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: