Byxmyndig jao

| Postat i: Elsas vardag
2
I igårkväll firade jag 15 år i staden med en födelsedagsfest med vännerna. Det var riktigt roligt, mat, olika lekar med mycket sång, babbel osv. Det var gala som dresscode, det blev mycket glitter och glamour. Känner att såna här kvällar borde göras oftare, födelsedagar ftw! 














Tack för allt alla fina! 
Hittills till Byxmyndig jao


Anonym

Superkul ja!, men tänk på de som inte blev bjudna :/

Svar: Jag är ledsen att jag inte kunde bjuda alla, kändes halvbra och tänkte på det en hel del. Däremot tycker jag att du bör stå för dina åsikter om du nu vill dela med dig av dem. Varför vara anonym? Jag bits inte ;)
Elsa Hassler

Aunt Hilda

Helt underbart! Vilka efterrätter!! Vill se hela din galaklänning, ryggen ser så fin ut. Grattis i efterskott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: