APRIL

| Postat i: Elsas vardag
0
Denna månad blev jag inlagd på barn- och ungdomsavdelningen i Umeå sjukhus. Jag var där i totalt tre veckor. Tiden gick otroligt långsamt och det var verkligen som ett fängelse. Inlåst, massor av regler, möten med personalen och en hel del blodprover med mera. Jag sysselsatte mig med att göra frisyrer, plugga, kolla film, läsa, pussel. Saker som man kan göra sittandes, något annat var inte tillåtet. Det var sjukt jobbigt ibland, men otroligt värt nu i efterhand. 





Innan inläggningen var vi i Stockholm på MFT och även på restauranger och shopping. Vi åt middag på Beirut Café, en libanesisk restaurang där massor av kändisar varit. Bland annar Lady Gaga och Kesha, blev impad!


Påsk!



Vi träffade sötaste Hedda återigen. 




Vi gjorde vår första sushi, blev så nöjd. 


Jag gjorde illa foten ordentligt, minns dock inte hur det gick till. 



Var typ deprimerad innan/under inläggningen. Kanske den jobbigaste tiden i mitt liv. 
Hittills till APRIL





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: