STHLM

| Postat i: Elsas vardag, Resor
2
Senaste gången vi var i Stockholm (tis-onsdag förra veckan) har jag inte skrivit så mycket om. Vi åkte dit för att fortsätta med MFT som jag skrivit om tidigare. Träffade alla tjejer igen och det var kanske den bästa träffen
hitills ♥. 
 
När vi lämnat väskorna på hotellet kvällen innan gick vi ut på Söder för att äta middag. Under tiden vi sökte restaurang träffade vi Veronica Maggio helt random. Modiga som vi är sprang vi ikapp henne men hon var inte som jag föreställt mig. Min och Agges uppfattning av henne var stressad, smådryg och tyvärr sjuuuukt smal. Pressen? 
 
Our nice car ;) 


Krossat hjärta efter Vernoca Maggioträffen


Vi hittade i alla fall en goood restaurang "en Thai till. Åt stekt ris m. wokgrönsaker. Mumma! 




Stockholm är sååå fint på kvällen





Några av oss tjejer tog en promenad efter lunchen och det blev ett litet safari, hjort och larv!
















Hittills till STHLM


kornelia

åkte ni limousine?? :)

Svar: Närå, den stod bara utanför vårt hotell ;)
Elsa Hassler

agge

GUD vad fint inlägg!!! hur kan jag ha missat detta??


URL: http://agneshassler.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: