Grown up

| Postat i: Elsas vardag, Kreativitet
1
Under våren började jag driva upp växter som nu har blivit större och börjat ge "skörd". Såklart har vissa saker inte gått så bra, som gurkan dom blev frostskadad och broccolin som de ondskefulla hararna ätit upp. På bilderna nedan kan ni bland annat se basilika, äpplen och klätterväxten svartöga som har vuxit till sig ganska bra. 

Hittills till Grown up


Ida Sofia

Hej Elsa! Jag skickade ett sms med adressen i fredags. Ville bara kolla så du fick det. :-)

Svar: Ja, förlåt! Jag tänkte att frakten till dig i princip kostar lika mycket som en Noblesseask, så om det är ok för dig så köper du en själv så får jag föra över pengar via internet till din bank?
Elsa Hassler


URL: http://izasofia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: