Världens fulaste fötter

| Postat i: Elsas vardag
1

Jag har alltid haft väldigt konstiga, fula fötter. Problem med att hitta skor som passar eftersom mina fötter är väldigt platta och smala. Dessutom är mina tår långa som korvar (charmigt!). När vi var i Stockholm valde jag att ta mina converse fast de är lite stora. Jag kände att detta var en dum idé under resan eftersom jag hade ganska ont i fötterna. Där emot tod jag aldrig och kollade hur mina fötter faktiskt såg ut. Igår frågade Agnes "men vad har du gjort med din fot Elsa?". Det visade sig att det hade blivit ett stort blåmärke på den stora fotknölen på sidan som sticker ut ovanligt mycket på mina fula fötter.

Hittills till Världens fulaste fötter


Teo

Tycker inte dom är fula.

Ett tips är, måla naglarna, skaffa tåring eller vristlänk. Det tycker killar är snyggt.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: