Sortering, rensning... tröttsamt.

| Postat i: Elsas vardag
1
Idag samt igår har jag ägnat ganska mycket tid till att sortera och rensa bilder. Min dator är full (mina 250GB är använda) och detta är något som måste fixas nu med detsamma. Att försöka sortera upp i datorn trodde jag från en början att skulle vara enkelt. Väldigt fel hade jag, jag har inte alls så bra ordning i datorn som jag trodde. Jag sitter och försöker sortera men är egentligen inte säker på om det jag gör blir rätt. Det kan mycket väl vara så att jag har råkat radera viktiga bilder eller att jag har samma bilder lagrade på två olika ställen i datorn. Less.


Går igenom en hel del gamla bilder och inser att jag tog en massa egobilder för ca 2 år sedan, något som jag i princip aldrig gör idag (bortsett från snabba webcambilder till bloggen som dyker upp då och då).
Hittills till Sortering, rensning... tröttsamt.


Agnes

Gillar att du fick ta det men inte jag ;) värsta fina bilder!


URL: http://agnesmatilda.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: