Pixboxtiden

| Postat i: Tankar och Åsikter
1
Många tjejer i min ålder känner förmodligen till hemsidan pixbox.se. En hemsida som användes flitigt av mig, mina kompisar och många tjejer i min ålder för ca tre/två år sedan. Efter ett tag kom facebooken in i livet och pixboxen dog ut. Egentligen vet jag inte varför jag skriver detta men blev bara påmind om pixbox när jag satt och rensade i mina gamla bilder. Man tog en massa foton på sig själv för att sedan lägga ut dom på pixoboxen, hoppas på att få många kommentarer och tittare. What's the point?

Här kommer ett gäng bilder från denna tid:


'


Samtliga bilder är från 2009
Hittills till Pixboxtiden


Filippa

Gud så söta bilder! :)


URL: http://filippaflodmark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: