Tankar och Åsikter

| Postat i: Tankar och Åsikter
1
Jag fick flera stödjande kommentarer om inlägget "Tänk efter lite". Det fanns även dom som ville att jag skulle
skriva mer om saker i livet som inte är så roliga, och lite mer seriösa tankar och så vidare. Jag har bestämmt mig för att skapa den här kategorin Tankar och Åsikter.
Här kommer jag kanske inte bara skriva om negativa saker, men en hel del saker kommer nog vara om jobbiga
saker och stunder för mig, med mera. För livet är ju inte alltid perfekt, det är det väl inte för någon?
Observera att allt jag skrivit som handlar om detta före den 1/9 -2011 inte finns i denna kategori, de hittar ni i arkivet.
Hittills till Tankar och Åsikter


evelina

tack för att du skrev att jag typ kan komma till dej ifall jag känner mig ensam och så. blev jätteglad. för jag är en jättttteblyg tjej. <3


URL: http://evekarlsson.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: