Härlig, varm sommar!

| Postat i: Gamla Godingar
2
Jag börjar redan sakna solen, värmen, sommaren. Jag såg en bild från sommaren 2010 (tror jag) och känner att
jag verkligen saknar den tiden. Det känns som att allt var så enkelt tidigare. Denna bild förmedlar verkligen kärlek, sol och värme för mig.
Hittills till Härlig, varm sommar!


kornelia

ah va söta:) arvid ser verkligen liten ut

Agnes

Åh vad fint skrivet och fin bild! Jag tror jag förstår vad du menar med allt kändes enklare tidigare. Det är nog en av de jobbigaste åldrarna i livet, att vara tretton fjorton, iaf låga tonåren. Men det blir bättre, man själv blir mer säker och trygg och många runt omkring en också. Huvudsaken är att man har människor omkring sig som bryr sig om en, och det har du :)! En tjej vid namn Agnes Rut Matilda Hassler till exempel.



Du är super <3!


URL: http://agnesmatilda.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: