Engelska

| Postat i: Elsas vardag
2
Just nu sitter jag på engelskalektionen, men vi har ett litet break så jag passar på att slänga in ett inlägg!
Efter lunch idag ska jag ta mitt enskilda skolfoto, det är alltid lite spännande tycker jag. Skolfoto är roligt att ha då man ser hur man förändratd genom åren.

Jag har varit lite låg på att updatera de snaste dagarna. Jag har lagt märke till att när jag får färre kommentarer
updaterar jag automatiskt mindre, det blir liksom tråkigare att blogga då.
Hittills till Engelska


♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin header :)


URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
kornelia

Tja banan;)) Vad gör du? Haha, kul fråga på kommentarer men men, vad ska du göra imorn på dagen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: