Personlig tavla

| Postat i: Kreativitet
3
Idag har min efterlängtade "peep-tavla" som det kallas kommit upp på väggen! Jag är helnöjd och tycker att
det blev roligt med en personlig tavla i mitt rum som jag själv har bestämt hur jag vill ha den. Jag valde att ha den som en canavastavla, tycker att det är fint när det blir lite 3D-format på det hela.


För er som inte vet vad en peep-tavla är: Det är en som sagt personlig tavla, med en bild på sig själv och kanske text med ens namn eller bilder runt omkring på saker man tycker om.

Hittills till Personlig tavla


Hilda

Superfin tavla!! Vi har ju en i canavas i köket (Magnus bild på hela familjen). Gillar dem skarpt! Var beställde du? Dyrt?? Vem har tagit bilden? God natt! (för länge sen...)

emelie :)

nice :D


URL: http://madebyemme.blogg.se/
lisa

Gud vad fin! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: