LYCKA

| Postat i: Elsas vardag
3
Jag har just beställt en systemkamera, Canon EOS 1100D. Det blir min första egna systemkamera, jag har sedan några år tillbaka haft en digitalkamera. Egentligen har jag inte funderat på att skaffa en ny kamera, men när jag surfade lite på webshopar för någon dag sedan och fick syn på denna kamera fick jag ett otroligt behov av att äga den. Jag vill ha den nu, men jag får lov att vänta till på onsdag (leveranstid). Om det är någon som har lust att bli fotad eller lära mig mer om att fota (kan inte mycket om manuella inställningar)hör mer än gärna av er!


Hittills till LYCKA


typjulia

jag kan lära dig! ;)



Ska troligtvis få en Nikon D7000 eller en Canon eos 7D i julklapp (eller innan), googla dem om du vill se lite om dem :)


URL: http://typjulias.se
kornelia

ååh va kul!! :)

vad snabbt det gick att bestämma, jag är verlkligen ingen xpert på kameror men der SER grym ut ((((=

henny norberg

Vi skulle säkert kunna fota någon dag, jag har nog ingenting att lära, möjligtvis ställa in bländaren? haha.. Men vi skulle kunna fota någon dag, hojta till när du har fått kameran! :)


URL: http://hennynorberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: