Förändringar till bloggen..?

| Postat i: Elsas vardag
0
Det är två grejer förändringar i bloggen jag har börjat fundera på. Den ena är ifall jag ska börja med
veckans blogg. Dvs. att dom som själva har en blogg kan kommentera och motivera varför just dom ska bli veckans blogg. Den med bäst motivation kommer att få ett enskillt inlägg om deras blogg samt länkning.

Min andra fundering är om det börjar bli dags för en ny design på bloggen? Egentligen är det inget fel på den jag har nu, men det behövs förändringar ibland. Min nuvarande design har jag börjat tröttna på. Vad tycker ni?
Era åsikter spelar roll!

Bilden är tagen av mig i söndags.
PS! En videoblogg där jag visar er mitt rum ska förhoppningsvis komma inom de närmsta dagarna, eftersom det är något ni önskat.
Hittills till Förändringar till bloggen..?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: