Angående förra videobloggen

| Postat i: Elsas vardag
1
Tänkte göra ett litet "svar på tal" angående min senaste videoblogg.
Svar: Jag vet att hela videon blev ganska suddig och inte i fokus. Jag hade däremot inte tid att göra om hela videon och jag tänkte att "battre med en suddig än ingen alls". Håller ni inte med? 


En bild just tagen med macbooken, rast på skolan!

Hittills till Angående förra videobloggen


emilia

Hej skulle du kunna hjälpa mig med en sak? :) Jo jag ska göra ett nytt YT konto, hur gör man för att man ska slippa när man loggar in att det står t.ex [email protected] jag har alltid bara behövt skriva Emiliaahz, help pleaaseee

Svar: Hej, jag vet faktidkt inte hur man fixar det. Har inte använt min youtubeanvändare på ett bra tag och är tyvärr inte speciellt insatt i detta. Hoppas det löser sig på annat sätt ;)
Elsa Hassler


URL: http://emiliablomqvist.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: