Ögonfransar

| Postat i: Kläder & Mode
0
Förra veckan var jag på Xtreme Beauty och färgade ögonfransarna. Det var första gången för mig, i vanliga fall brukar jag gå osminkad. När jag får lust blir det mascara och kanske lite mer. Jag ser mig som en person som inte egentligen är så brydd i smink, jag känner absolut inget tvång att sminka mig. Däremot tycker jag att det är krerativt roligt att sminka sig ibland, och att färga ögonfransarna var något som mest var kul att prova på.

Tog före- och efterbilder, men det går inte att jämföra med bilderna eftersom det är tagna i helt olika ljus. Klantigt av mig. Hur som helst tycker jag det blev stor skillnad och jag är nöjd!
Före:

Efter:
Hittills till Ögonfransar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: