Lördagkväll

| Postat i: Resor
0
Hittade just lite fler bilder från lördagen som jag skulle vilja dela med mig av på bloggen!
På första bilden är vi inne i kyrkan vid Montmartre, den som sett filmen Amélie från montmartre känner förmodligen igen skulpturen som jag fotade som är en kopia av kyrkan men i miniformat. 

Efter kyrkbesöket åt vi middag på ett asiatiskt snabbmatställe nära hotellet. Jag önskar verkligen att ett liknande matställe skulle finnas här uppe i norr. Det känns som Max/Donken på asiatiskt vis. Däremot tycker jag det hr var så mycket bättre eftersom det hade: God och varierad mat, bra pris, fint möblerat, man fick maten snabbt och det var mycket lugnare och trevligare stämning där än vad vi har på våra snabbmatsställen.




På vägen hem till hotellet gick vi in på en fransk mataffär, vi hittade vissa saker som kändes igen från Sverige.

Sen var det dags att sova inför hemresan dagen efter.
Hittills till Lördagkväll





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: