Krotaien i sommar!

| Postat i: Resor
0
När man får sommarlov brukar det inte vara så varmt, värmen brukar komma i juli. Därför
har vi bokat en resa till Kroatien då. Det kommer att bli superhärligt att bo på hotell,
bada i poolen och havet som ligger precis brevid hotellet.Något jag gillar med staden vi ska till är att den
verkar vara väldigt varierande, vita stränder med klarblått vatten, höga vackra berg och centrum där man
kan shoppa! Eventuellt ska vi också stanna i Stockholm några dagar på hemvägen och shoppa med mera.
Längtar superdupermycket!

Här är en bild från staden vi ska till. Jag hoppas att jag kommer kunna blogga när jag är där, men räkna inte med

allt för hög uppdatering då eftersom jag kommer spendera mesta tiden av att bara njuta och upptäcka den

fina kultuen

♥.

 


Hittills till Krotaien i sommar!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: