Kategori strategi?

| Postat i: Elsas vardag
0
Någonting jag inte tänk mycket på i bloggen under senaste tiden är mina kategorier, jag använder i
princip alltid den som heter "Elsas vardag". Det var länge sedan jag skapade mina kategorier, och har därför nu
bytt ut dem till nya! Ska försöka använda mig av dem alla så att ni kan enklare kan hitta i bloggen.


De som finns just nu är:


Elsas Vardag


Musik


Kläder/Mode


Resor

Just nu är vissa kategorier tomma, men de kommer förhoppningsvis fyllas på allt eftersom! Jag kommer att skriva in vad alla nya kategorier handlar om i enskilda inlägg så att ni ska kunna se det längst ner i varje kategori.
Bli därför inte bekymrade om det kommer upp inlägg i början av bloggen där det står om vad kategorierna
handlar om.
Hittills till Kategori strategi?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: