A question...

| Postat i: Elsas vardag
3
Både jag och min storasyster Agnes får ofta kommentarer av någon som heter Ida, däremot vet ingen av
oss vem det är. Du lämnar inte heller e-post eller hemsida så det är svårt att få kontakt med dig, därför
skulle jag gärna vilja att du (Ida) som du kallar dig, hör av dig via mail eller blogg och skriver vem du är
om det är någon jag känner eller så ^^. Tack på förhand!
Hittills till A question...


kornelia

Tror det är ida sofia. Hon har kommenterat på Julias blogg med bara Ida iaf. Så kanske det är hon?

Ida Sofia

Helt rätt, Kornelia! Ja, det är Ida Sofia som skriver komentarer i din och din systers blogg. Jag skriver Ida automatiskt efter som alla kallar mig för Ida här i Borås. Trodde att åtminstone du Elsa skulle förstå vem det är eftersom vi gick i samma klass på lågstadiet, men visst. Nu har jag skrivit mejladress (som du redan har) och jag skrev Ida Sofia ist för bara Ida.

N I K E

Haha hemlig stalker ;)


URL: http://nikeez.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: