Fotbad

| Postat i: Elsas vardag
1
Jag och mamma har haft lite spa med mitt elektriska fot bad, skum och krämer!
Riktigt skönt och avkopplande, och nu efteråt känns fötterna som
små babyfötter! (Eller något åt det hållet kanske).
Det elektriska fotbadet har inställningar med bubbel,
en sorts sprutgrej som sprutar vattenstrålar på fötterna och
en vibrerande funtion som håller vattnet varmt.
Efter att vi haft på inställningen med bubbel ett tag började skummet svämma över lite...
Hittills till Fotbad


kornelia

Mysigt:) Hurru känns skitlänge sen jag "snacka" m dig. Asså det är inte nån värsta grej, men kom på nu ikväll (snackat massa med berntan o frank tidigare) att jag kan berätta till dig om nåt är trist jobbigt, kul eller ja jag vet inte. Men det gick som upp som en blixt:) haha, nä men ikväll, var det lite "tufft" typ ja o bernts va lite ledsna för lite olika saker. men nu är det lugnat och ja I dont know. men jag kom på att nästa gång/nån gång kan jag ju säga t dig om man bara behöver prata eller nå:) fast det inte rör dig, men kan ju va "kul" att bara berätta, prata... jaja, värsta långa men kom på det iaf:) Anyway,ska sova nu godnatt:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: