Start på Kroatienbilderna!

| Postat i: Resor
2
WHOA! Mammas kamera har jag kunnat ladda in bilderna från, därför kan jag redan nu visa massa bilder.
Däremot är det sjukt mycket foton så jag har bestämt mig för att dela upp det. Vi får se hur resultatet blir.
Jag har bestämt mig för att börja med lite foton på Kroatiens natur, här kommer det:
Som ni nu kanske har sett är Makarska Riveran och staden Brela som vi var i otroligt vacker.
Kristallklart vatten och höga fina berg i horisonten, även massa söta småfiskar i havet, delfiner (vi såg
dom!) Även massa fina blommor, pamler med mera. Jag kan absolut tipsa fotointresserade personer
att åka till Brela och fota!
Hittills till Start på Kroatienbilderna!


Alva

Jag har nog egentligen inte så mycket att göra! Skriver ju bara det roligaste som man vill läsa om. Men skaffa weheartit (om du inte har det) grymt tidsfördriv och jätteroligt! Visst vill jag hitta på något nån dag! Vi kan höras :D


URL: http://alvarydells.blogg.se/
Medberoende

Åh var härliga bilder! :D


URL: http://medberoendee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: