Solen skiner, himlen är blå

| Postat i: Resor
0
Idag är skiner solen här hemma ännu en dag, därför passar jag på att göra ett inlägg med Kroatienbilder samtidigt som jag sitter ute i solen. Ikväll ska vi på grillfest som jag skriver mer om senare, kolla in bilderna nu istället!
En varm eftermiddag tog vi bussen in till Makarska, ett ställe med lite mer shopping, det var roligt att gå omring
i en galleria där med kläder, kosmetika och andra saker. Där hade de till exempel billigare parfym än här i Sverige, fast det är samma märke.

Systrarna i bikini, på väg till hotellet.
Hugo beställde en "black rissotto" till lunch en dag, föll han inte riktigt i smaken, men modigt att testa i alla
fall!
Min Croatia handduk användes flitigt, och har även tagit med den hem!
Agnes och pappa åkte paragliding!  Själv var jag lite för feg... Kanske nästa resa?

Hittills till Solen skiner, himlen är blå





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: