Goa folket i Kroatien

| Postat i: Resor
1
Här kommer bilder på för det mesta folket som jag var med i Kroatien, detta är andra gången som
jag åker med familjen och inga fler på utomlandssemester, i vanliga fall brukar kompisar eller släkt
också följa med. Men det var faktiskt riktigt skönt och kul att åka med enbart kära familjen!

Det var snorkling i princip varje dag, roligt!






En mysig kväll då jag och brorsan gick ner till stranden och kastade macka.

Denna bild togs när vi var ute på en utflykt med båt till ön Hvar och Bol. Hvar är utsedd till en av världens 10
vackraste öar, vilket jag absolut kan förstå!
Hittills till Goa folket i Kroatien


Agnes

ÅÅH! Vad fint du skriver & vad fina mammas bilder blev. Du märker ju hur det är med mig, läser bloggar typ varannan vecka och då storläser jag. Annars hade jag kommenterat oftare :)! Love yoU!


URL: http://agnesmatilda.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: