Det som händer nu

| Postat i: Elsas vardag
1
Hallihallå!


Idag har jag varit i Haparanda och gått på bland annat IKEA och inhandlat en hel del nödvändiga prylar, ganska roligt faktiskt. Imorgon ska vi åka ut i skärgården med familj + vänner, med Emelie i min klass familj! Vi

ska övernatta någonstans i båtarna, det blir nog najs om vädret är bra (hoppas).
Angående min uppdatering vet jag att den inte är på topp, men just nu är det ju sommarlov och jag bloggar som
sagt inte för att det ska vara ett "krav" utan för att jag har lust! Bilden nedanför är just tagen med webcamen,
en trötter som vill lägga sig i sängen och läsa.

Hittills till Det som händer nu


kornelia

Men åh din korvas;) jag som är inne i stan imorn...Hörde iaf att ni köpt en lampa till moi p IKEA, feetttt schysst<3

Känner mig svinosocial. Är inte m nån förutom familjen och släkt typ. vad ska du göra i övermorgon?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: