Dagen som just passerat

| Postat i: Elsas vardag
0
Idag har jag hunnit göra ganska mycket saker, på förmiddagen började familjen att storrensa nere i källaren,
men efter lunch hade vi ingen ork kvar att rensa. Då träffade jag Kornelia på golfängen istället där vi golfade
och snackade. Efter det hann jag också gå en sväng på stan med mamsen innan middag och nu har vi just ätit en sorts kladdkaka och hemmagjord yoghurtglass + att jag har hunnit spela lite sims med lillebrorsan.

Här är en bild på den goda kakan vi nyss åt, däremot var den inte sådär hel och fin när vi började äta på den idag,
eftersom vi redan ätit av den tidigare. Det var alltså lite "kakrester" kvar som vi åt nu.
Hittills till Dagen som just passerat





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: