Kalas - Manga, Asiatiskt

| Postat i: Elsas vardag
2
Igår hade lillebror kalas för sina killkompisar. Temat var asiatiskt, manga. Det ledde bland annat till att många var klädda i jujutsidräkter och att alla fick smaka på lyckokakor som jag och Hugo gjort. Om man jämför med mina och Agnes 9-årskalas kan man nog konstatera att detta var mycket mer livat och högljutt. 





Jag gjorde en tårta med två lager kladdkaka, mango och grädde. Som på Hugos beställning. Ovanpå alltet spritsade jag Hugo 9 år på kinesiska. ♥
Hugos kompisar Franks och Leos pappa har också en blogg, järnpöjkarna. Han har en blogg mest och träning och hälsa, han tävlar i triaton vilket verkar sjukt jobbigt.
Hittills till Kalas - Manga, Asiatiskt


kornelia

hahah va söta! :)

Filippa

Gud så påhittigt! Vad söta dom är, haha <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: