Jul jul strålande jul

| Postat i: Elsas vardag
3
Här kommer en bunt bilder från min julafton, enjoy!

Förmiddagen inleddes med att träffa kusinerna i kyrkan.

Vi fortsatte vidare hem hem till farmor och farfar för att äta julbord och se på Kalle Anka.

Efter Kalle Anka fortsatte jag hem tillsammans med några av kusinerna och familjen. Vi myste på, och som av en händelse kom jultomten på besök. Han posade väldigt snyggt tillsammans med lillebror.  

När klapparna skulle öppnas (som för övrigt kunde räknas upp till tusentals) fick jag rollen som "TomteLisa".

En av alla fina julklappar jag fick var ett nytt fast objektiv till kameran. Jag kan inte namnet på vad objektivet heter, men det är väldigt ljuskänsligt och jag fick riktigt fina bider fast jag fotade i mörker utan blixt!

Vi åt en fin julmiddag med en julig Ris á la Malta till efterrätt.
♥ G O D  J U L ♥
Hittills till Jul jul strålande jul


Hilda

Bilden på Gösta o Agnes är superfin!! Måns farmor vill så gärna höra solosången. Kan du lägga ut den någonstans?

Agnes

Åh vad fint julaftonsninälgg <3 <3 <3!


URL: http://agnesmatilda.tk
Agnes

Det där med sjunkande bloggmotivation i frånvarandeinlägget. Hamnar också i sånna funderingar ibland, men det var rejält länge sedan jag övervägde att sluta blogga. Man får försöka tänka varför man bloggar, och om det bara är för kommentarer tror jag nog man ska hitta något annat sätt att få uppmärksamhet på. Du ska blogga för att du vill det, för att det gör dig glad óch för att du får vara kreativ. Man kan satsa olika mycket på att försöka göra bloggen populär, mer kommenterad och så men bara för att en blogg är populär behövver den ju inte vara särskilt bra.



Tror att om du gör som du känner, blir bäst. Tvinga inte dig att blogga av gammal vana och så, om du känner en lust att göra det, då ska du göra det. När du bloggar som du känner och skriver om det du vill skriva om blir det nog som bäst :D!


URL: http://agnesmatilda.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: