Movits!

| Postat i: Elsas vardag
1
För några timmar sedan var jag ute på Lulekalaset (en festival här i Luleå varje år) och gick på tivolit,
i marknaderna med mera. Sen fick vi syn på Movits!, vi gick fram och fick ett roligt foto med dom, samtidigt
som vi önskade dom lycka till på deras spelning dom ska ha här i Luleå ikväll. Jag och kompisen Filippa ska
nu gå ner till scenen och ta bra platser.
Bilden här nedanför är på Movits, Filippa, Jag, Alva, Clara, Evelina och Wilma, alltså Movits och mina vänner.
Hittills till Movits!


Agnes

ÅÅÅH! Ni är jobbiga som fick så fin bild med grapparna :'). HAHAHAAH! Såg nu också att det var värsta Greasevarning på Johan (eller är det Anders?) och Filippia!!!


URL: http://agnesmatilda.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: