Visste ni att..?

| Postat i: Elsas vardag
4
...Jag har varit väldigt intresserad av matlagning de senaste veckorna?
Alltså jag har varit med och gjort middag typ hela den här och förra veckan,
kollat upp goda recept på internet eller kokböcker efter goda rätter som jag sen har lagat!
Igår tillexempel gjorde jag Kyckling Chow Mein, en fantastiskt god
kyckling med nudlar och grönsaker, smaken påminde om Asians Kitchens kyckling med nudlar,
Otroligt gott!
Okej, jag vet att det verkligen inte ser ut som Asian Kitchens mat där,
det ser faktiskt väldigt äckligt ut på bilden...
Men i verkligheten såg det finare ut och smakade 1000x godare!
Hittills till Visste ni att..?


Anonym

Fia bilder du har på bloggen

Vad gör du annars?

Http://smekizz.blogg.se

S T E L L A

din blogg liknar ju fokis ;p


URL: http://sstellas.blogg.se/
Greta

Kan du skicka receptet ;)?

love&peace

Det såg gott ut^^


URL: http://loveandpeace.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: